Flytande kost

Datum: 2011-12-23 Klockan: 22:36:00 Kategori: Allmänt

Jag har fortsatt vara dålig. Inget fungerar och ni börjar kroppen ge upp. Psyket med. Fick sjukskriva mig igen. Detta tar. Även ekonomiskt.

Har sovit ca 12 timmar efter ett riktigt bakslag igår. Fick sedan åka in till akuten idag. Nu säger läkaren att ja ska ringa in på tisdag. Att jag ska opereras i mellandagarna. Jag tror de föst då ja ser de.

Jag har dock förstört magen med medicinerna nu så nu är magen paj med. Så mera mediciner. Andra piller.

Jag hoppas kunna klara julhelgen för barnens skull hemma.

Fick en anonym kommentar. Kul med människor som har åsikter. Men jag tycker de e tragiskt när man inte vågar stå för sina åsikter utan är anonym. Nåja. Valet är fritt. Anser man att jag inte kan skriva behöver man inte läsa. Skriver inte texter i min blogg för att bli betygsatt för min kunskap i svenska. Jag skriver för skrivandets skull. Bryr mig ganska lite om hur "rätt" de blir. Annars har och hade jag genomgående femmor i svenska genom skolan.

Nu önskar ja er alla em god jul från sängen.


Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: