Nya kort, scrapbooking och pysslande

Datum: 2011-09-24 Klockan: 17:11:00 Kategori: scrapbooking

Så fick jag ett tips från TESA om att göra ett kort av en papppåse. Klicka in till henne för att se mera. Men mitt blev detta... så skoj att göra och nu gjorde jag ett enkelt kort för att fylla med massa tags.







Detta ska bli det jag bland annat ger vår underbara Malou som har fyllt år. Ikväll ska vi fira henne. Jag har även köpt present och så har jag gjort en tavla. VÅR ÄNGEL. Hon är ju de.



Vidare har jag knåpat ihop ett grattiskort samt ett dopkort för morgondagens dop. Ett lite annorlunda ja jag vet. Men jag blev totalt förälskad i Spöket Laban pappren så då fick det bli ett svart dopkort. Vem har sagt att det måste vara sött och puttinuttigt?





Som vanligt vill jag säga att jag gärna gör saker på beställning. Att du inte bor där jag bor är inget hinder. Det går att skicka per post.


Kommentera här 1 st

Kommentarer
Tesa

Kul att du testade och lät mig få ta del av kortet. Fint!

Ha det gott!!

Kram Tesa

2011-09-25 @ 10:37:03
Länk: http://tesapysslar.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: