Går vidare......

Datum: 2012-12-12 Klockan: 08:48:07 Kategori: Allmänt

,,,,,, ja nu släpper vi pepparkakor och andra samtalsämnen och ser framåt.
 
Var är vi på väg? Var vill vi?
 
Jag vet vad jag vill. Jag vill bara må bra och känna ro i hela kroppen. Jag vill känna att jag lever. Att jag får vara den jag vill vara och inte ska behöva synas av andra och på något vis bli någon som passar andra.
 
Jag vill inte förställa mig eller bli något jag inte är eller ens vill vara. 
 
Jag vill bli accepterad som den person jag vill vara, den jag faktiskt är.
 
Därför har jag tagit avstånd till en massa saker. Jag har gått vidare. Jag har släppt accepterat och låter saker bero.
 
Jag har bara en sak som jag skulle vilja ta tag i men jag tror jag ska låta bli eftersom det kommer ta för mycket av min energi. Men jag har enormt svårt att släppa detta eftersom jag känner mig kränkt.
 
Jag får se hur jag gör. Jag får se hur jag går vidare.
 
Idag är jag hemma eftersom jag och Albin ska till barnmottagningen och träffa läkaren angående hans EP...... vi får se vad han säger och så ska han få medicin.
 
Jag har inga andra planer..... bara njuta av dagen och barnen då D jobber ikväll.....
 

Kommentera här 3 st

Kommentarer
Johan

Jag fick flashbacks till tiden med Alex av det här inlägget. Det liknar de blogginlägg jag skrev då, när det tog slut och mitt liv vändes upp och ner, ja, du minns det nog. Mina inlägg då var dock åt motsatta hållet, jag visste ingenting. Du verkar ha det klart för dig vad du vill och jag tycker det verkar som bra mål. Jag tycker du är bra som du är, Tess, så du ska inte ändra på dig bara för att passa in hos någon annan och dennes ramar för hur man "ska vara".

SV: Ja, Jossan var värd det. Som sagt, hade hon inte vunnit hade jag nog blivit mer förvånad än nu. Jag tycker bara det var kul att vara där, en upplevelse :)

Ah du menar så! Jag fick för mig att du och Daniel också hade skiljt er när du skrev så... :P

Hoppas allt är bra med dig! :)

2012-12-12 @ 09:31:38
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se
Erica

"Jag vill inte förställa mig eller bli något jag inte är eller ens vill vara. "

Amen to that!

2012-12-13 @ 23:08:44
Länk: http://faithhopelove.blogg.se
mariellejohnsson

Hoppas det går bra med EP-medicinen. Usch vad jobbigt för er. Kram.

2012-12-15 @ 12:10:24
Länk: http://mariellejohnsson.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: